Tajlandia – Plan podróży

Tak jak obiecałam, dziś przedstawiam wam plan naszej podróży po Tajlandii. Cały nasz pobyt będzie trwał 21 dni i nie będę ukrywać, że to najdłuższe wakacje w naszym życiu 🙂 Na początku myśleliśmy, że wystarczą nam dwa tygodnie, ale kiedy zaczęliśmy sporządzać naszą listę “must to see” szybko doszliśmy do wniosku, że jest to zdecydowanie za krótko jak na tak interesujący i bogaty w kulturę kraj. No a biorąc pod uwagę fakt, że rzadko wracamy w te same miejsca postanowiliśmy, że jak już jechać, to tak, żeby poczuć i tętniący życiem Bangkok, i zobaczyć malownicze góry na północy no i obowiązkowo rajskie plaże na południu.

Po kilku zmianach i konsultacjach na bardzo sympatycznym forum podróżniczym na Golden Line,

( http://www.goldenline.pl/forum/2118062/plan-podrozy-prosze-o-ocene-porady/s/1) nasz plan wygląda następująco:

23.02.2013 – wylot z Amsterdamu o 21:40 liniami Eva Air ( bezpośrednio do Bangkoku) 24.02.2013 – przylot do Bangkoku o 14:30 i przejazd do naszego hotelu Rambuttri Village. Wieczorem drink na tarasie widokowym w Hotelu Lebua State Tower 25.02.2013 – zwiedzanie Bangkoku – do południa wyspa Ratanokosin i Grand Palace, Muzeum Narodowe, Wat Phre Kaeo. Po południu Wat Pho i posag leżącego buddy. Wieczorem rejs po rzece i Lady Boy Show. 26.02.2013 – śniadanko na Khao San Road, China Town, Pat Pong i możne jakieś zakupy na Lumpini Night Market. 27.02.2013 – wczesnym rankiem wyjazd do Damnoen Saduak – Pływający market – później przejazd pociągiem do Kantchanaburi i znalezienie noclegu. 28.02.2013 – most na rzece Kwai, kolej śmierci i powrót do Bangkoku. 01.03.2013 – wyjazd do Ayutthaya- wynajęcie tuk-tuka lub roweru i zobaczenie świątyń. Wieczorem przejazd pociągiem do Phitsanulok – w pobliżu Sukothai. 02.03.2013 – zwiedzanie Sukothai – i przejazd pociągiem/autobusem do Chiang Mai. Znalezienie noclegu. 03.03.2013 – Chiang Mai – trekking 04.03.2013 – Chiang Mai – trekking 05.03.2013 – zwiedzanie miasta Chiang Mai, obowiązkowo Wat Dot Suthep 06.03.2013 – kurs gotowania – wieczorem wylot do Pukhet, nocleg w pobliżu lotniska 07.03.2013 – przejazd do Krabi – znalezienie lokum – odpoczynek 08.03.2013 – odpoczynek/wycieczka na Phi Phi 09.03.2013 – odpoczynek/wycieczka na 4 wyspy Andemanskie 10.03.2013 – koh Mook 11.03.2013 – koh Ponye, Wyspa Bonda, Świątynia Małp 12.03.2013 – Khao Sok 13.03.2013 – Khao Sok 14.03.2013 – Odpoczynek 15.03.2013 – Odpoczynek/wyjazd do Bangkoku 16.03.2013 – Wylot do Amsterdamu

A jak to wszystko wyjdzie w praktyce, będziecie mogli się już w wkrótce dowiedzieć śledząc mojego bloga 🙂 Zapraszam!

ciekawe miejsca tajlandia, co robic w tajlandii, co zobaczyc w tajlandii, najpiekniejsze miejsca w tajlandii, tajlandia co zobaczyc, tajlandia plan podróży, tajlandia plaze, the best of thailand