Up

Dziś mam dla was drugi set z Maty, czyli kolejny wygodny zestaw do zwiedzania :) Jak widać znowu długa spódnica. Nie uwierzycie, ale do tej pory nie miałam w szafie żadnej maxi. Jakoś tak wyszło, sama nie wiem dlaczego. Przed wyjazdem stwierdziłam, że przydałoby się zaopatrzyć w chociaż jedną. A że wybór w tym sezonie jest ogromny nawet nie wiem kiedy w mojej szafie znalazły się aż cztery :) Na pewno wszyskie będą w te wakacje na maxa eksploatowane, bo są mega urocze, zwiewne i co najważniejsze zasłaniają moje grubiutkie nóżki :)

spódnica – Bershka

top- Bershka

torebka – Mango

buty – Michael Kors

ABOUT THE AUTHOR

Maryla

Fotografka, podróżniczka, miłośniczka pięknych wnętrz oraz dobrego i zdrowego jedzenia. Kilka lat temu rzuciła nudną pracę bankowca, aby robić to co kocha w życiu najbardziej. Uwielbia zmiany, to one nadają jej życiu sens. Lubi otaczać się pięknymi przedmiotami oraz inspirującymi ludźmi. Nie traci czasu dla tych, którzy nie mają czasu dla niej i żyje tak, jakby jutra miało nie być.

KOMENTARZE (39)

1. Barbarossa

Witaj Kochana. Pięknie zdjęcia, no i Ty jak zwykle uroczo wyglądasz. Śliczna spódnica, bluzeczka a widoki cudne. Malta też jest na naszej liście… Mam u Ciebie trochę zaległości. Tak wyszło, miałam przerwę… Pozdrawiam ciepło. Buziaki!

2. www.fashionable.com.pl

Po pierwsze nie masz grubiutkich nóżek!:) Po drugie wyglądasz pięknie, a maxi jest świetna! Wypatrzyłam sobie podobną w Massimo Dutti. A poza tym to rozkochałam się w Twoim blogu. Zaglądam tu, oglądam archiwalne wpisy i przepadam. Jak zobaczyłam Twoją kuchnię, te piękne dekoracje to aż stwierdziłam, że dla takich chwil i zdjęć, warto prowadzić bloga, żeby odkrywać inne wspaniałe blogi:)) pozdrawiam:)

3. jolik2000

wiesz, Marylko, jak patrzę na te ujęcia z Malty, i na ciebie w tych rozwianych lokach, przypominam sobie swój pobyt na Lazurowym wybrzeżu, dawno temu, lat może z dwadzieścia. pracowałam jako opiekunka do dzieci przez wakacje w rodzinie francuskiej, która co roku lipiec spędzała na wyspie Ile de Bendor. było tam właśnie tak cudownie, też miałam długie kręcone włosy i pozowałam do fotek, hahaha! kiedyś, jak wygram w totka, właśnie tam zamieszkam, tylko że fotek już nie lubię sobie robić :-(((

4. Jiga

Spódnica niestety przy tych widokach schodzi na drugi plan:) niesamowite zdjęcia !
    A co do tych nóżek to już się nawet nie wypowiem .Nie jedna kobieta chciałaby mieć takie nóżki 😉

• Maryla

Też zawsze myślałam, że długa spódnica nie dla mnie, bo moje nózki nie dość że grubiutkie to jeszcze króciutkie :) a tu taka niespodzianka :) najważniejsze, żeby była do niej w miarę krótka bluzka, wtedy sylwetka wydaje sie smuklejsza. Koniecznie przymierz :)

5. maltaigozo.pl

Teraz mniej o Malcie a więcej o innych ważnych rzeczach:-) Bardzo mi się podobają Twoje zestawy podróżne, my ostatnio na dwutygodniowy wyjazd spakowaliśmy się w dwa tylko plecaki niewielkie, które pełniły funkcje bagażu podręcznego. Ubrania były zapakowane w folię próżniową i gdy je wyjełam to dzięki Bogu przyjechaliśmy wieczorem do hotelu i na wieszakach doszły do siebie. To była pora zimowa, raz słońce na maxa, raz silny wiatr i deszcz. Mieliśmy wszystko, bardziej praktycznie, niż modnie, ale były płaszcze przeciwdeszczowe, ciepłe swetry, kurtki, po 3 pary butów, koszule, t-shirty. dużo ubrań. Naprawdę nie wiem jak mi się udało to tak zapakować. I kosmetyki wszystkie też weszły, ale na lotnisku z godzinę ukłądałam je w woreczki jak puzzle. Teraz jedziemy na 3 tygodnie, już nie będą potrzebne ciepłe i nieprzemakalne ubrania… My nie lubimy mieć dużo bagażu bo zawsze chcemy mieć ten komfort, że po wyjściu z samolotu można od razu działać i niekoniecznie jechac do hotelu zawieźć ciężkie bagaże. Zobaczymy czy następnym razem uda się spakować.Ale to naturalne, że jako kobieta chciałabym móc zabrać ze sobą wszystko a nawet więcej, dlatego zazdroszczę Ci wyprasowanej spódnicy:-D Poza tym masz piękne, gęste włosy i bardzo ładną cerę. Wspaniale się prezentujesz na zdjęciach, nie jesteś przerysowana ani sztuczna. Pewnie dlatego na waszych zdjęciach wszystko tak idealnie współgra. Pzdr!

• Maryla

To cię zaskoczę, bo my też z podręcznymi lecieliśmy, w czym połowa jednego to aparat, laptop, ładowarki i inne pierdoły. Tak więc na ciuszki już za wiele nie zostało :) Na szczęście 3 zwiewne spódnice i trzy bluzki zajmują niewiele miejsca :)