Moje ulubione kadry z podróży 2015

1. Santiago de Cuba – oczy, które opowiadają historię życia 🙂 2. Hawana – jeden kadr, który opowiada jak wygląda życie na Kubie, droga rozwalona, balkony się sypią, dzieci bawią dzieci, ktoś z balkonu prowadzi konwersację, inny ktoś popija piwo w barze 🙂

3. Hawana – to co najpiękniejsze w Hawanie, czyli samochody 🙂 Nadają jej koloru i życia, Hawana bez starych samochodów nie miałaby już tego uroku.

4. Hawana – leniwe i błogie spędzanie czasu na progach swoich domów. Taki obrazek zobaczymy niemal w każdych drzwiach. Kubańczycy uwielbiają przesiadywać przed swoimi domami 🙂

5. Hawana –  samochód stary to i naprawiać trzeba częściej. Ale kto by tam woził samochód do mechanika, wszystko załatwia się na ulicy 🙂 Takich widoków nie brakuje 🙂

6. Hawana – pan bukieciarz. Kiedy moja siostrzenica oglądała zdjęcia, zapytała, ciociu, a dlaczego ten pan liczy kwiatki 🙂 A kto go tam wie, może i liczy, bo taki skupiony 🙂

7. Gdzieś drodze do Vinales – zatrzymaliśmy w miejscu,  z którego miała rozpościerać się piękna panorama, ale że pogoda nie dopisała, to panoramy brak, za to nasza taksówka za pozowała całkiem ładnie 🙂

9. Baracoa – gdzieś na farmie, na której mogliśmy zobaczyć jak się robi kakao. Piękna staruszka…

10. Santiago de Cuba – salsa w klubie. Spójrzcie tylko na kamienną twarz tego Kubańczyka. Mega!

11. Trinidad – życie na ulicy. To kolejne zdjęcie, które w jednym kadrze opowiada całą historię. Do tego ten przepiękny zachód słońca. W Trinidadzie były najpiękniejsze zachody!

12. Trinidad – wczesny poranek, słońce dopiero wschodzi, a ten Kubańczyk wybiera się zapewne na pokazy ptaków.

13. Santiago de Cuba – dzieci na ulicy. Radosne i szczęśliwe 🙂

14. Playa Larga – dzieci grające w piłkę na plaży

15. Villa Guma – obserwacja ptaków o wschodzie słońca. Zdecydowanie najpiękniejszy wschód słońca jaki widzieliśmy.

16. Plaża w Baracoa – jedna z piękniejszych plaż na wschodzie Kuby. To nic, że była bardziej żwirkowa niż piaszczysta, klimat był przedni.

17. Baracoa – Park Yunke – jedno z najpiękniejszych miejsc na Kubie. Do tego domku w gaju palmowym mogłabym przeprowadzić się chociaż jutro 🙂

18. Baraco – pranie w rzece. Nie jest to już codzienny widok, ale jednak udało nam się 🙂

19. Gdzies w drodze z Baracoa do Santiago de Cuba. Niezapomniane widoki 🙂

20. Playas del Esta – zdecydowanie najpiękniejsza plaża na jakiej byliśmy na Kubie. I do tego blisko Hawany. Widok z restauracji. Lunch z takim widokiem mogłabym jeść codziennie 🙂

21. Playa Larga – Kubańczycy odpoczywający na plaży. Chętnie bym teraz tak posiedziała pod palmami 🙂

22. Villa Guma – wschód słońca

23. Paryż – widok z Montparnasse. Wszyscy stoją w kilkugodzinnej kolejce, żeby wyjechać na wieżę Eiffla, a my sobie pojechaliśmy na Montparnasse i taki sam widok, albo nawet lepszy mieliśmy bez czekania 🙂

24. Curacao – Daaibooibaai – jedna z moich ulubionych plaż

24. Curacao – Daaibooibaai

25. Curacao – Daaibooibaai

25. Curacao – Playa Santa Martha

26. Curacao – Playa Santa Martha

27. Curacao – tańczące fale 🙂 Niesamowite zjawisko!

28. Curacao – San Juan Baai

29. Curacao – punkt widokowy w drodze na Santa Martha

A gdybyście mogli wybrać jedno zdjęcie z powyższych, które byście wybrali? 🙂